Zoeken
 

☆ 43% Smartphone proof!

☆ 43% Smartphone proof!

Bijna een jaar geleden introduceerde Google een nieuw zoekalgoritme. Dit algoritme, dat de ranking in Google bepaalt, zorgde ervoor dat bedrijven zonder “mobielvriendelijke website” veel slechter te vinden werden. Ondertussen is ruim 50% van de Nederlandse zoekopdrachten mobiel. De kans is groot dat Google binnenkort dit algoritme wederom aanpast en dat bedrijven zonder mobielvriendelijke website helemaal niet meer te vinden zijn via mobiele devices. Reden genoeg om een mobielvriendelijke website te hebben, zou je zeggen?
.
mobiel onvriendelijk
.
Definitie
Wanneer spreken we nou eigenlijk van een mobielvriendelijke website? Kort samengevat kun je stellen dat wanneer een website zonder extra moeite goed te lezen is op een mobiel device, deze mobielvriendelijk is. De knoppen zijn groot genoeg en je hoeft hierbij niet in te zoomen. Een website die alleen schaalt, is ook niet mobielvriendelijk. Je kunt makkelijk testen of jouw website mobielvriendelijk is met dit tooltje van Google.
.
Zoek zelf de verschillen
MobielvriendelijkMobielonvriendelijkMobielonvriendelijk geschaald

.
Onderzoek

Op basis van een populatie van ruim 800.000 websites en 95% zekerheid, zijn 384 websites random geanalyseerd met als onderzoeksvraag “Hoeveel websites in Nederland zijn ondertussen mobielvriendelijk?”
.
Slechts 43% mobielvriendelijk!grafiekmobielvriendelijk


Na uitvoerige analyse kunnen we concluderen dat slechts 43% van de Nederlandse websites mobielvriendelijk is. Oftewel 57% van de Nederlandse websites is niet of nauwelijks te vinden via een mobiel device. Behoor jij tot deze groep? Wacht niet nog langer!
.

.

..

043WEB ☆ WEBDESIGN MAASTRICHT
We zijn gespecialiseerd in het bouwen van nieuwe websites en het optimaliseren van bestaande sites. Ruim 15 jaar geleden zijn we gestart als webdesign ondernemers in Maastricht. Intussen zijn we ruim 500 websites verder en zijn we uitgeroepen tot het beste webdesign bureau van Limburg. We houden niet van toeters en bellen maar maken het liefst functionele en moderne websites. Onze toverwoorden zijn hierbij ‘vindbaarheid’ en ‘persoonlijk contact’. Het uitgangspunt daarbij is dat een website een meetbaar toegevoegde waarde moet leveren. Zodoende zijn we ook officieel Partner van Google. Daarnaast vinden we een persoonlijke benadering belangrijk. Goed luisteren en dit vertalen in een website die bij de klant past. We gaan niet voor moeilijke processen, maar onze aanpak is “doe maar gewoon!”



WhatsApp!