Het doel van dit doel dashboard is inzicht verschaffen in de belangrijkste KPI’s van uw website. De databron is Google Analytics. Op deze pagina geven wij u een toelichting over de inhoud van dit dashboard. Kijk op 043DASHBOARD.nl voor ons eigen dashboard.
Standaard ziet u de afgelopen 30 dagen. Klik op de datum en pas indien gewenst, de periode aan.
Bezoekers: Aantal unieke bezoekers in de geselecteerde periode incl. vergelijking mer voorgaande periode.
Sessies: Aantal sessies; een bezoeker kan meerdere sessie hebben, oftewel meerdere keren de website bezoeken.
Paginaweergaven: Aantal paginaweergaven in de geselecteerde periode incl. vergelijking mer voorgaande periode.
Bouncepercentage: Percentage van het aantal bezoekers dat direct na het openen van de website, de website verlaat.
Tijd op de pagina: Gemiddelde tijd in seconden
Deze grafiek laat het aantal bezoekers zien per dag in de geselecteerde periode. De trendlijn geeft de trend aan binnen deze periode.
Deze tabel laat de meest bezochte pagina’s zien inclusief aantal weergaven en bezoekers. / = de homepage. Klik op de <> pijltjes om naar de volgende pagina te gaan.
Deze grafiek laat zien hoe de bezoekers op de website zijn gekomen:
Organic search: via Google
Direct: door het direct ingeven van de URL
Referral: via een link op een andere website
Paid search: via een betaalde Google Adwords advertentie
Social: via Social Media
De linker grafiek toont de verdeling op basis van apparaat en de rechter grafiek toont de verdeling op basis van browser.